Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 7

2017. június 01. - bottimbi

Kicsit később küldtem neki egy képet a lábaimról, a konditerem öltözőjéből.

Nagyon praktikus dolog ez a lábfétis, sokkal egyszerűbb így szexi képeket csinálni, mintha a farkamat vagy a seggemet kéne fotózni mindig. Öltözködés közben lövök egy képet a lábamról, ő meg odáig van érte. És még azt mondta, hogy mennyire tetszik neki, hogy különböző helyeken eszembe jut. Megírtam neki, hogy edzés után a zuhanyzóban is gondoltam rá amikor két ujjamat is bedugtam a seggembe. Ez is tetszett neki, kérdezte, hogy melyik ujjamat. Lefotóztam neki, azt mondta kicsit féltékeny az ujjaimra, kár hogy nem az övé volt.
Kérdezgetett a fenekemről, gyorsan kitágul-e, ilyesmiket. Eléggé várom már, hogy tényleg kitágításon! Azt mondta, hogy majd amikor találkozunk be kell dugnom két ujjamat magamnak, ő pedig majd nézi. Elég izgató ebbe belegondolni!

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr3712558023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása