Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 6

2017. június 01. - bottimbi

Válaszolt, megírta hogy minden nagyon tetszik neki amit írtam. Hogy szívesen megkötöz, beköti a szemem és megbassza a számat és a seggem is, és kontrollálja az orgazmusom (az az nem enged elvezni) és szép lassan ki fog tágítani annyira, hogy beférjen az ökle.


És azt is írta, hogy ha elég lazák a lábaim, akkor a lábfejemre fog élvezni és nekem onnan kell majd lenyalni. És hogy szeretne rám mászni, rám ülni és megtaposni a heréimet amíg én a padlón fekszem.
Kérdezte hogy van-e még valami eltitkolt vágyam, mondjam meg nyugodtan, ha olyasvalami jut eszünkbe bármelyikünknek ami mindkettőnknek tetszik megcsináljuk, ha valamelyikőnknek nem tetszik akkor nem. Ő például arra is gondolt, hogy mennyire izgató lenne az, hogy amikor a seggemet és a golyóimat dolgozza, női bugyi legyen rajtam. Nagyon sok perverz vágyam van, de a női ruhába öltözés eddig nem volt köztük. De kevés gondolkodás után rájöttem, hogy submissive-nek lenni pontosan azt jelenti, hogy azt csináljuk ami a másiknak örömet okoz. És tényleg próbálok nyitott lenni mindenre. Így aztán azt válaszoltam, hogy én is ki akarom próbálni női ruhában és ha szeretné még ki is rúzsozom magam.
Persze nagyon tetszett neki az ötlet, mondta hogy amikor találkozunk vehetünk nekem valami női ruhát. Kicsit később írtam, hogy szeretném megtanulni a mélytorkozást is, mondta hogy gyakorolhatunk majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr712558005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása