Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 9 - Az első találkozás 2.

A szaunában

2017. június 01. - bottimbi

Kaptunk egy-egy pár papucsot és törölközőt és bementünk.

Az öltözőben levetkőztünk, és törölközőben bementünk. Kellemes, tiszta és sötét hely volt. Volt egy szauna, jacuzzi, és volt pár kabin amiben csak egy kicsi de masszív ágy van, az egész falat tükör borítja. Bementünk, bezárta az ajtót, én felültem az ágyra, ő pedig rögtön elkezdte paskolgatni a herémet.

Majd elkezdte lefele húzni, amit nagyon imádok, és elég hamar megtalálta azt a pontot ami már nekem is sok volt, és így a határon húzta és ütögette a golyszikat. Aztán megfogta a zacskót és elkezdte csavarni, először megijedtem egy kicsit, hogy valami kárt okoz ezzel, de amikor már nagyon jajjgattam megállt. Ez egyébként végig így volt, M elég domináns, mindig tudta és mondta mit akar, de végig nagyon figyelmes is volt, ha azt mondtam elég akkor abbahagyta. Persze egy ki pihenő után folytatta, és még tovább tekerte, csavarta a golyókat, de ez be is jött nekem, én is ezt akartam, hogy feszegesse és kitolja a határaimat.

Utána ráültetett az ágy sarkára, de úgy, hogy előtte a heréimet egészen hátra húzta, így a saját súlyommal lapítottam ki a golyóimat. Ő közben mögöttem ült, verte a farkam, és mozgatott előre-hátra, hogy még jobban összenyomjam a zacskót.

Majd felültetett az ágyra rendesen és elkezdte kicsit simogatni a segglukamat is, de mondtam, hogy kellene valami síkosító. Úgyhogy kiküldött síkosítóért. Ebben is volt valami izgató, kicsit megalázó, de jó értelemben, hogy nekem kell kimenni álló farokkal egy szál törölközőben a recepcióhoz, és kérni a fiútól síkosítót és kotont is, ha már ott vagyok. Adott is, nagyon praktikus kis tasakban volt az is mint a kondom. amikor visszaértem M mondta, hogy dugjam be a seggembe két ujjamat (erről már korábban leveleztünk), én kibontottam a síkosítót és előbb egyesével majd egyszerre bedugtam a mutató és középső ujjamat. Nagyon tetszett neki, majd a bal és a jobb kezem középső ujját dugtam be és kicsit széthúztam a fenekem. Ez persze még jobban tetszett neki. majd ő is bedugta két ujját, ő már nem olyan finoman mint én, de nem volt rossz. Majd hármat. Ez, bár még mindig nem fájt, nagyon feszített, vergődtem mint egy kis kurva. Közben végig biztatott és nyugtatott. Majd abbahagyta amikor már látta, hogy nem megy több. Utólag tudtam csak meg, hogy négy ujja volt bennem a végén, nem csoda, hogy ficánkoltam.

Ezután kiment kezet mosni, megint játszott egy kicsit a golyóimmal majd letérdeltetett maga elé. Bevettem a számba a farkát. Óriásinak tűnt, nemcsak hosszú de nagyon vastag is. Egy korábbi levélben vetettem fel hogy szeretném megtanulni a mélytorkozást, de egyáltalán nem ment. Szoptam így egy kicsit, de az a helyzet, hogy nem sok örömöt okozott ez nekem, és szerintem elég béna is voltam, szerintem neki sem. De végülis először csináltam ilyet, nem csoda, hogy nem ment egyből tökéletesen. Megint felültem az ágyra, ő mellém, csavarta és szorította a golyóimat, én pedig a lábammal vertem a faszát. Nagyon tetszett neki, és emiatt nekem is, de magamban, már inkább azt vártam, hogy vége legyen. Mondta hogy szopogassam egy kicsit a saját lábujjaimat, ami engem egyáltalán nem izgat amúgy, de nem is zavar különösebben, neki pedig tetszett. Majd ismét rácuppantam a farkára egy kicsit. Most már tényleg azt akartam, hogy vége legyen. Maga elé állított miközben ő az ágy szélén ült. A heréimet morzsolgatta, én pedig a mellbimbóját kényeztettem. Azt kellett mondogassam, hogy egy kurva vagyok, az ő kurvája. Ez nagyon bejött neki. Megkérdeztem, hogy nem akar-e végre elmenni, mert én már mennék haza. Igazából persze ez nem az ő hibája volt, én voltam nagyon ideges már, és aggódtam, hogy lebukok, mi van ha közben már kerestek telefonon, én meg nem vagyok elérhető, mégiscsak leléptem órákra napközben. Mondta, hogy a számba akar élvezni, azt akarja, hogy lenyeljem. Mondtam, hogy rendben. De azt mondta, hogy előbb még egy kicsit játszani akar a fenekemmel. Mivel a síkosító már elfogyott, megint vissza kellett mennem a recepcióra kérni. Amikor bejöttünk szinte senki sem volt, mostanra viszont már találkoztam egy-két sráccal, akik ott flangáltak a kabinunk előtt, aminek gyakorlatilag nyitott a teteje, és minden kihallatszik. Ez megint elég izgató volt.

Amikor visszamentem, szépen bekentem a seggem, ő felhúzott egy gumit és elkezdett belém hatolni. Nagyon nagy volt! Azt hittem szétszakadok. Megállt egy kicsit, hogy hozzászokjak, de éreztem, hogy ezt a feszítést, ha meg is szokom, nem fogom tudni élvezni. Elkezdett dugni. Nem volt jó. Mondtam, hogy nyomjunk még egy kis síkosítót. Ezután viszont már elvesztette a türelmét egy kicsit és elkezdett baszni rendesen. Szerencsére már sokkal jobb volt így. Teljesen hozzászoktam a vastagságához. Az egyetlen baj az volt, hogy amikor teljesen, tövig bennem volt nagyon erősen nyomott valamit bennem, talán a prosztatámat, nem tudom, de eléggé fájt. Szóltam neki, hogy ne menjen annyira mélyre. Így dugott egy ideig, és ezt már kifejezetten élveztem. Nagyon izgató volt látni magamat a tükörben ahogy megbasznak mint egy kis kurvát. Nagyon jól bírta, közben szorongatta kicsit a herémet is. Kértem, hogy élvezzen belém. Mondta, hogy nem, a számba fog.

Ki is vette a farkát a fenekemből, levette a gumit, engem lefektetett az ágyra és a szám fölött kiverte. Éreztem ahogy az első forró sugár eléri a nyelvemet, majd a következő már egy kicsit feljebb az arcomra. Tátott szájjal megvártam amíg végez majd az egészet lenyeltem. Teljesen odáig volt a látványtól, nagyon tetszett neki.

Kicsit megtörölköztem, majd mondta, hogy menjünk el zuhanyozni, ha már itt vagyunk. Ő, miután elélvezett, nagyon laza, mintha nem is történt volna semmi, csak haverok lennénk. Én viszont nem élveztem el, nagyon fel voltam izgulva. Bár közben voltak olyan részek amit nem élveztem annyira, a legvége nagyon bejött. Az, hogy beleélvezett a számba, én pedig lenyeltem, nagyon felizgatott, egy mocskos kis kurvának éreztem magam. 

Amikor felöltöztünk és kimentünk az utcára, megint kicsit feszült voltam, fogalmam sem volt mit mondjak. Szerencsére az első sarkon elköszöntünk azzal, hogy majd "beszélünk" emailben. A metrón hazafelé már megint jól éreztem magam és elég kanos voltam. Arra gondoltam, hogy itt ez a sok ember körülöttem akiknek fogalmuk sincs arról, hogy 15 perccel ezelőtt még egy kb 6-7 cm vastag fasz volt a seggemben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr2912558037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása