Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 5

2017. június 01. - bottimbi

Mondtam, hogy persze hogy van kedvem az "alattvalójának" lenni és teljesíteni minden parancsát.

Nagyon szeretném ha kitágítaná a seggem és megdolgozná a golyóimat miközben én a lábammal kiverem neki. És hogy mennyire szeretném ha kísérletezne velem/rajtam és hogy keressük meg a határaimat. És azt is, hogy már milyen régen vágyom arra hogy valaki uralkodjon rajtam. Megkérdezte miket szeretnék vele, milyen fantáziáim vannak. Megírtam, hogy szeretném ha megkötözne, megbaszná a seggem és a számat. Azt is szeretném, hogy amikor már nagyon közel vagyok az orgazmushoz akkor megálljon majd kis idő múlva újrakezdje és a végén egyáltalán ne engedjen elmenni. Hogy szeretném ha annyira kitágítaná a seggem hogy beférjen az ökle (bár ezt sosem próbáltam még). Hogy szeretem a verbális megalázást is, hogy szólítson kurvának. Hogy szeretek játszatni a spermával, hogy élvezzen rá az arcomra vagy a kezemre és én lenyalom és lenyelem az utolsó cseppig.

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr9212557985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása