Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 1

2017. május 31. - bottimbi

Pár hete találtam egy hirdetést, egy 40 éves srác keres vkit, akinek nagy heréi vannak és szereti ha játszanak a golyóival. Megegyezés szerinti intenzitással, de a hirdetés címe elég sokatmondó volt, ballbusting.

Írtam neki, hogy én nagyon szeretem az ilyesmit, és hogy az a vágyam, hogy jó sokáig, keményen megdolgozzák a golyóimat, de ne engedjenek elélvezni, és így fájó és teli zacskóval menjek haza.
Erre írta, hogy pont ilyet keres mint én. A következő néhány levélben leírtuk egymásnak az eddigi tapasztalatainkat. Én leírtam, hogy néhány éve próbáltam rávenni az akkori csajomat, de neki nem nagyon jött be ez, meg nem akart sérülést okozni, így mindig túl óvatos volt. Ő leírta, h eddig kétszer próbálta, de egyik sem lett rendszeres, márpedig ő azt szeretné.
Én leírtam, hogy nem vagyok független, így nem tudok akármikor találkozni vele. Erre írta hogy nem gond, mert neki is nagyon fontos a diszkréció és amúgy sem párt keres magának. 
Kérte, hogy küldjek pár képet a golyóimról. Küldtem. Nagyon tetszett neki. Kérdezte, hogy miket csináltam egyedül? Leírtam, hogy megkötöztem, nyújtottam, ütöttem, de valahogy mégis jobb ha vki más csinálja. Kért egy videót is. 
Szépen megkötöztem a zacsit, és felvettem videóra ahogy rácsapok egyet-kettőt. Nagyon tetszett neki ez is persze. Majd jött egy nem várt de örömteli fordulat.
Folytatás következik

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr9512555237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása