Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 3

2017. május 31. - bottimbi

Azt írta nagyon tetszik neki hogy ennyire nyitott vagyok és submissive. Megkérdezte milyen a kezem, a lábam és a seggem. Kicsit váratlan volt ez a kérdés, de válaszoltam.

Leírtam, hogy viszonylag nagy lábam van, hosszú vékony ujjaim és hogy szerintem elég jó a seggem, izmos és kemény.

Innentől kezdve már egyértelműen érződött köztünk az alá- fölérendeltség. Kért egy fotót a kezemről, a lábamról és a seggemről. És leírta, hogy szívesen bedugna a seggembe egy dildót, miközben a golyóimon dolgozik. Tetszene-e nekem? Mintha csak kiolvasta volna a fejemből a fantáziámat.
Folytatása következik.

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr9512555903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása