Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Egy bi fiú kalandjai meleg tájakon

Ballbusting 2

2017. május 31. - bottimbi

Azt írta, hogy mennyire tetszik neki ez, amit csinálok a herémmel, és az is, hogy hetero vagyok, és mégcsak el sem akarok élvezni. Milyen kár, hogy közben biztosan neki is fel fog állni. 

Erre csak annyit írtam, hogy ha rendesen elintézi a golyóimat, segítek neki. Visszakérdezett, hogy pontosan mire gondolok. Én pedig megírtam, hogy amikor fel vagyok izgatva, akkor már inkább bi vagyok és nem heteró, és hogy eléggé submissive (nem tudom hogy mondják ezt magyarul) leszek, és szívesen leszopom vagy valami. Erre megkérdezte, hogy szoptam-e már, és elmondta, hogy tetszik neki ez a submissive dolog. Én válaszoltam, hogy igazából még nem szoptam úgy rendesen, de egyszer együtt voltam egy transszal (erről itt írtam), aki miután megdugott az arcomra élvezett, én pedig tisztára nyaltam a farkát és letakarítottam az arcomról is a spermát és lenyeltem mindet. Leírtam azt is, hogy egyébként egyáltalán nem vonz a fasz, nem akarok szopni és spermát nyelni, de nagyon is tetszene egy olyan szituáció, ahol erre kényszerítenek, ahol megparancsolják és én pedig teljesítem. 
Folytatása következik.
Előzmény: Ballbusting 1

A bejegyzés trackback címe:

https://bottombi.blog.hu/api/trackback/id/tr4612555591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása